fredag 16 januari 2009

Angående visningsbild mm

Många av er (som on det fanns något "många" eller "er", vi har typ inga läsare) tycker säkert att Donnie Darko-kaninen inte verkar särskilt modemedveten. Men man måste ibland våga ta ut svängarna litegrann och det tycker jag verkligen att han gör! Jag önskar att fler vågade göra sådant. Då skulle världen bli mycket tuffare.

Jag ska välja gymnasie den här månaden och har inte fått en enda present av något program som vill "köpa" mig. Det tycker jag är dåligt. Gratis konsert- och biobiljetter är alltid hett oavsett vilket band/vilken film det är. JAG VILL BLI KÖPT! NU!


Hemsidetips:
http://www.tjuvlyssnat.se/
http://www.tjuvtittat.se/
Skitroliga sidor. SKRATT ÄR INNE!


Tovis

1 kommentar:

  1. Ojoj, vilken amatörblogg..
    Det är ju typ bara Tove som orkar arbeta med den.
    Hemligheten bakom en bra blogg är faktiskt samarbete.

    Om ni är ute efter en aktivt uppdaterad och aktivt besökt blogg så besök www.kallexandersmode.blogspot.com

    //Alexander

    SvaraRadera